• Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Είστε εδώ:Αρχική»Πλέξιμο & Υγεία»Διατατικές Ασκήσεις
Πέμπτη, 12 Φεβρουαρίου 2015 00:00

Διατατικές Ασκήσεις

Γράφτηκε από τον
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(1 Ψήφος)

ΑΡΧΙΚΗ ΘΕΣΗ: Όρθια θέση με τα πόδια στο άνοιγμα των ώμων και με τα γόνατα ελαφρώς λυγισμένα.

orthi-stasi1

 

 


Άσκηση 1: Τα χέρια στο πλάι του κορμού, τελείως χαλαρά κινούμε κυκλικά μόνο τους ώμους προς τα εμπρός και αντίθετα εναλλάξ. 5 σετ / 5 επαναλήψεις.

DSC03287        DSC03289  DSC03288  DSC03291  

 

 

Άσκηση 2: Τα χέρια στο πλάι του κορμού, τελείως χαλαρά κινούμε κυκλικά τα χέρια προς τα εμπρός και αντίθετα, εναλλαξ. 5 σετ / 5 επαναλήψεις.

DSC03284  DSC03285  DSC03286

 

 

ΑΝΩ ΑΚΡΑ – ΩΜΙΚΗ ΖΩΝΗ

I. Τεντώνουμε τα χέρια μπροστά μας με τα δάκτυλα κλειστά (μπουνιά) και με το άλλο χέρι τραβάμε τον καρπό προς τα κάτω μένουμε μετρώντας μέχρι το 15 και ελευθερώνουμε. Επαναλαμβάνουμε 3 φορές.

mpounia    mpounia2

 

II. Τεντώνουμε τα χέρια μπροστά μας με τα δάκτυλα τεντωμένα, με το άλλο χέρι τραβάμε τον καρπό προς τα πάνω και μένουμε μετρώντας μέχρι το 15. Επαναλαμβάνουμε 3 φορές.

travigma-daktilon2  travigma-daktilon  

 

 

III. Φέρνουμε τον πήχη μας πάνω στον αντίθετο ώμο (ώμος χαλαρός). Με το αντίθετο χέρι πιέζουμε τον αγκώνα προς τα πίσω και μένουμε για 15 δευτερόλεπτα. Επαναλαμβάνουμε 3 φορές.

 2  1


IV. Φέρνουμε το χέρι μας πίσω από τον αυχένα κάθετα ανάμεσα στις ωμοπλάτες με το αντίθετο χέρι πιέζουμε προς τα κάτω τον αγκώνα και μένουμε για 15 δευτερόλεπτα. Επαναλαμβάνουμε 3 φορές (αμφοτερόπλευρα).

travigma1
V. Βάζουμε και τους δυο καρπούς πάνω στις ωμοπλάτες μας ( σαν να αγκαλιάζουμε το στήθος μας). Προσπαθούμε να φέρουμε τα χέρια όσο το δυνατό προς την σπονδυλική στήλη και ταυτόχρονα σπρώχνουμε το θώρακα προς τα πίσω (σαν να καμπουριάζουμε). Μένουμε για 15 δευτερόλεπτα. Επαναλαμβάνουμε 3 φορές.

agaliasma-mprosta      agaliasma-plai

 

 

VI. Τοποθετούμε και τα δυο χέρια πίσω από το κεφάλι, ήρεμα ανοίγουμε τους ώμους προς τα πίσω σαν να θέλουμε να πλησιάσουν οι ωμοπλάτες μας. Μένουμε για 15 δευτερόλεπτα. Επαναλαμβάνουμε 3 φορές.

xeria-aftia-b  xeria-aftia

 

 

ΑΥΧΕΝΙΚΗ ΜΟΙΡΑ

I. Φέρνουμε το αυτί μας προς τον αντίστοιχο ώμο και μένουμε για 15 δευτερόλεπτα. Επαναλαμβάνουμε 3 φορές. Το ίδιο και από την αντίθετη πλευρά.

kampsi-aristera  kampsi-deksia

 

II. Στρέφουμε το πηγούνι προς τον ώμο και μένουμε  για 15 δευτερόλεπτα. Επαναλαμβάνουμε 3 φορές. Το ίδιο και προς την αντίθετη πλευρά.

kefali-aristera  kefali-deksia

 


III. Κατεβάζουμε το πηγούνι προς το στήθος και μένουμε 15 δευτερόλεπτα. Επαναλαμβάνουμε 3 φορές.

 brosta-kefali

 

* Αν έχουμε πόνο ή πρόσφατο αλλά και παλιό τραυματισμό ή κάποια πάθηση στον αυχένα και στην ωμική ζώνη, πρέπει να συμβουλευτούμε τον Ιατρό μας η τον Φυσικοθεραπευτή μας εάν μπορούμε να κάνουμε τις πιο πάνω ασκήσεις.
* Οποιαδήποτε από τις παραπάνω ασκήσεις μας προκαλεί πόνο την εκτελούμε σε μικρότερο εύρος κίνησης ή δεν την κάνουμε καθόλου.
* Στις διατατικές ασκήσεις δεν προκαλούμε πόνο.

Διαβάστηκε 3447 φορές
Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « Πλέξιμο και Εργονομία

Σου έχουμε μια ερώτηση

Εσύ γιατί πλέκεις;

Μπες στην παρέα μας

 

Instagram

This is how my Sunday morning starts. Knitting brioche socks on the balcony with a cup of coffee and some leftovers of christmas flowers. #knittersofinstagram #knitting #plekontasgr

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Plekontas.gr (@plekontas) στις

On Screen Facebook Popup by Infofru

Μάθε όλα τα νέα μας από το Facebook. Απλά πατώντας το Like παρακάτω

Close

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΜΑΣ

fb   twitter   instagram   youtube   Gplus
         
Pinterest   ravelry   rss   mail     


Και μην ξεχνάς

να μας κάνεις hashtag  #plekontasgr

Προκειμένου να σας παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο, αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies.