Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(8 ψήφοι)

Πριν ξεκινήσουμε αυτό το σχέδιο θα πρέπει να ρίξουμε μια ματιά στο "cluster 6 ", θα το επαναλαμβάνουμε όταν το βλέπουμε στις οδηγίες.

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(11 ψήφοι)

Χρησιμοποιώντας την τεχνική που προτιμάμε ρίχνουμε πολλαπλάσιους πόντους του 8 + 2 για τις ούγιες.

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(9 ψήφοι)

Α. Βάση του σχεδίου

Ρίχνουμε τους πόντους. Οι πόντοι μας θα δουλευτούν σε ομάδες, η κάθε ομάδα θα πρέπει να έχει ίσους αριθμούς πόντων. Στη συγκεκριμένη περίπτωση θα κάνουμε 3 ομάδες των 8 πόντων η καθεμία, δηλαδή θα ρίξουμε σύνολο 24 πόντους.

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(13 ψήφοι)

"Οι Κοντές Σειρές" είναι μία τεχνική που μας βοηθάει να δώσουμε κλίση και καμπύλη στο πλεκτό μας. Την συναντάμε πολύ συχνά στους ώμους των πουλόβερ όπου απαιτούν μια κλίση καθώς και στο μπούστο για να το κάνουμε ευρύχωρο, στο τμήμα της πτέρνας όταν πλέκουμε κάλτσες, σε σκουφάκια και σε πολλά άλλα. 

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(37 ψήφοι)

Όταν πλέκουμε πουλόβερ σε κομμάτια ξεκινάμε σχεδόν πάντα από το πλέξιμο του μπροστά και του πίσω τμήματος και αφήνουμε για το τέλος τα μανίκια. Έτσι έχουμε την δυνατότητα να υπολογίσουμε τα μανίκια μας και να τα ράψουμε πάνω στο υπόλοιπο πλεκτό.

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(11 ψήφοι)

Μια ακόμα τεχνική που θέλησε η Δέσποινα να μοιραστεί μαζί μας μέσω του blog της http://kouvaraki.blogspot.gr/

Με την χρήση του plekontas.gr συμφωνείτε με τους όρους χρήσης των cookies. Πληροφορίες
Toggle Bar